Úžasný, zároveň desivý Mercedes-Benz AMG GT 4 Door 63s 4MATIC+

Toto auto je ako sen. K panelákov sa rozhodne nehodí. Obdiv teda zaslúži aj kvôli výsledkom v známom nemeckom ringu pre motoristických športov.
Maximálny výkon4 litrového motora V8 je 470 kW (639 koní) s krútiacim momentom 900 Nm.
 K tomu patrí extrémne rýchla 9 stupňová prevodovka AMG SPEEDSHIFT MCT 9.
Športový pohon všetkých kolies 4MATIC+ a tiež aktívne riadenie zadných kolies.
Výsledkom je čo?
Najrýchlejší čas 7:25:41na okruhu Nurburgring. Týmto časom toto auto prekoná všetky autá so štyrmi dverami, čo kedysi na tento okruh stúpli.

závody
 
Testy YouTube ukážu auto v plnej kráse, ktorá okrem najvyššej motorizácie má prakticky každú doplnkovú výbavu. A čo jej cena? Začína sa na úrovni 142 tisíc. U tohto verzie auta a končí na cenovke 212 550 eur.
 
Kombinovaná spotreba paliva ale pri pokojnej jazde vyzerá takto: 11,3 l / 100 km. Kombinované emisie: 257 g / km.
 
Jazda siaha na úrovni motoristického športu, pri výbušných šprintoch dáva maximálny komfort. Štvordverový Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC + predstavuje špičku modelového radu. Dynamické držiaky AMG garantujú najbezpečnejšie možné spojenie silného motora 470 kW (639 k) s karosériou v akejkoľvek situácii pri manévroch. Uzamykací diferenciál AMG ovláda softvér, ktorý umožňuje (vďaka športovému režimu jazdy) vylepšené zrýchlenie z rohov.
Nielenže strieľa z 0 na 100 km / h za 3,2 sekundy, ale vďaka doplnkovému režimu RACE drive aj Drift Mode umožňuje športové jazdné manévre a dosiahne 315 km/h.

mercedes
 
Pozoruhodná predná časť vinikne v  dizajne a s ozdobným prvkom je jasné, keď sa naň znova pozeráte viete, že toto je Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé.
 
Interiér je minimálne tak vypracované ako vonkajšie detaily. Jednoducho športovo elegantný.
 
Nadstavbou je AMG DYNAMICS, ktorá rozlišuje jednotlivé úrovne schopností vodiča „Basic“, „Advanced“, „Pro“ a „Master“ a k jednotlivým jazdným režimom priraďuje nastavenia motora, prevodovky, prerozdeľovania sily medzi nápravy a zásahy ESP.
 Jazdný režim RACE v spojení s úrovňou „Master“ dáva nekompromisnú jazdu „na chuligána“. Najjemnejším režimom je „Klzko“ v spojení s úrovňou „Basic“.
 
Bez ohľadu, ako je nastavený režim a úroveň, môžete zvoliť manuálne radenie pádlami pod volantom, ale aj režim klapkového výfuku, teda úroveň hrmenia.
 
 
 Jazdecké schopností vodiča monitoruje a pomáha ich zlepšovať doplnková funkcia “AMG TRACK PACE”. Telemetria vyhodnocuje 80 rôznych dynamicky relevantných dát ako: pozdĺžne a priečne zrýchlenie, uhol natočenia volantu, uhol šmyku, zrýchlenie na 100 km/h alebo na štvrť míle. Technických lahôdok je toľko, že ani dlhoroční majitelia sa nebudú s autom nudiť.
 
Prístrojový panel je sériovo pridaný dvomi 12,3 palcovými displejmi, k dispozícii je aj multifunkčný AMG Performance volant.
 Batožinový priestor ponúka až 395 litrov základného objemu, ďalších 60 litrov je pod jeho podlahou a po sklopení zadných operadiel sa zvyšuje na 1324 litrov.
 
Pre tých, ktorí môžu dovoliť toto auto, dostanú to najlepšie.

Zlepšite spánok vášho dieťatka

Škoda, že bábätká nevedia rozprávať. Keby sme im rozumeli a vedeli, čo im chýba…Ale bohužiaľ tomu nie je tak. Skoro každá mama pozná ten zúfalý pocit, keď jeho dieťa nemôže v noci spávať. Unavené dieťa plus unavená matka je hororová kombinácia.

batole

Malé deti potrebujú hlavne pravidelný režim. Musíte zaviesť rutinu do vášho dňa. Raňajky, chvíľka na hranie, vychádzka, papanie, to všetko by ste mali dodržiavať čo najpevnejšie. Skvelé je zaviesť rituály pred spaním dieťatka, aby vedelo, že nastal čas ísť do postele. Dávajte dieťa spať v rovnakom čase. Napríklad teplučká kúpeľ, po ktorej nasleduje počúvanie príjemnej hudby v postieľke. Pomáhajú aj rôzne relaxačné cvičenia.

Pre dobrý spánok bábätka je dôležité prostredie, v ktorom spí. Miestnosť by mala byť vykúrená na 19 až 22 stupňov, mala by v nej byť tma a ticho. Dôležitá aj čistota miestnosti bez prachu. Elektronika a zdroje svetla taktiež k dobrému spánku nepomôžu. Oblečenie dieťatka by malo byť z bavlny, alebo mušelínu. Deti radi držia niečo v rukách, dajte im preto do postieľky plienku, alebo vaše tričko (takto cíti stále vašu prítomnosť). Pomôcť by mohla aj príjemná vôňa ako medovka, či levanduľa.
Ak vaše dieťa po uložení do postieľky plače, nechajte ho chvíľu plakať a potom sa ho pokúste utíšiť, ale nevyťahujte ho z postieľky. Chce to síce pevné nervy, ale dieťa si zvykne, že plačom nedosiahne všetko čo chce a keď je čas na spánok, tak je čas na spánok.

miminko

Čím je dieťa staršie, tým menej by malo spávať cez deň. Nevynechávajte však denný spánok, pretože by mohlo byť v noci nervózne a tým viacej bude plakať. Trojmesačné dieťatko by však už nemalo spať viac ako tri hodiny cez deň.
Rešpektujte spánkový cyklus svojho dieťaťa. Každé je iné a preto, keď si začne trieť oči, zívať a je podráždené, iste chce spať a tak mu to umožnite. Dávajte si pozor na čas medzi piatou a šiestou hodinou ráno, vtedy majú deti najjemnejší spánok a ak sa prebudia, je ich ťažké opäť uspať.
Nervozita matky sa často prenáša aj na dieťa. Preto ho neuspávajte, ak ste zle naladená. Doprajte si chvíľu na vychladnutie a až potom dieťa uspite, alebo túto činnosť nechajte na partnera.

Životný štýl

Pri pohľade na život ľudí okolo seba zistíme, že každý z nich má svoj životný štýl, spôsob života, ktorý napĺňa jeho predstavu o prežití toho svojho. Odlišujeme sa práve tým, či sme si zvolili zdravý alebo naopak, práve ten nezdravý spôsob života. No na každého má vplyv mnoho okolností, či sú to negatívne alebo pozitívne veci, je na každom z nás. Aké sú rozdiely medzi týmito dvoma životnými štýlmi vám prezradíme v nasledujúcich riadkoch.

basket

  • Čo to znamená zdravo žiť?

Ľudia, ktorým nie je ľahostajné ich zdravie a venujú sa nejakému športu, je jedno, či sú to kolektívne športy ako hokej či basketbal alebo športujú individuálne, čiže behajú, plávajú alebo bicyklujú, patria do skupiny so zdravým životným štýlom. Mávajú stále veľa energie, sú aktívni práve kvôli spôsobu života, kam patrí aj dodržiavanie spánkového režimu, ktorý dospelému človeku diktuje asi osem hodín kvalitného spánku. Okrem toho je dôležité dodržiavať aj zdravú životosprávu, jesť veľa zeleniny a ovocia, prijímať dostatok bielkovín, vyvarovať sa vyprážaných a mastných jedál. Základom je držať sa vzorca, ktorý hovorí: dostatok spánku + pohyb + zdravá strava = zdravý životný štýl. Výsledkom je lepšia kvalita života, menej zdravotných problémov, lepšia kondícia a podobne.

  • Nezdravý spôsob života

O nezdravom štýle, ktorý je opakom zdravého, počúvame denne v médiách, v diskusiách a na internetových stránkach. Patrí sem nedostatok pohybu, stravovanie vo fastfoodoch, stres, sedavé zamestnanie, málo či nekvalitný spánok, dlhé hodiny strávené pri počítači alebo s mobilom v ruke, toto sú atribúty nezdravého života a majú veľmi negatívny vplyv na naše zdravie. Drvivá väčšina ľudí žije takýmto spôsobom života a nedbajú pritom na to, aké signály im telo vysiela. Následkom toho je človek unavený, nervózny, bez kondície, nespokojný a ani v práci nepodáva požadované výkony.

odpočinek

Je len na každom z nás, ako sa rozhodneme, či si svoje zdravie vážime a máme snahu aj preto niečo urobiť alebo sa budeme len tak tváriť a naďalej si žiť svojim zabehnutým životom.