Úžasný, zároveň desivý Mercedes-Benz AMG GT 4 Door 63s 4MATIC+

Toto auto je ako sen. K panelákov sa rozhodne nehodí. Obdiv teda zaslúži aj kvôli výsledkom v známom nemeckom ringu pre motoristických športov.
Maximálny výkon4 litrového motora V8 je 470 kW (639 koní) s krútiacim momentom 900 Nm.
 K tomu patrí extrémne rýchla 9 stupňová prevodovka AMG SPEEDSHIFT MCT 9.
Športový pohon všetkých kolies 4MATIC+ a tiež aktívne riadenie zadných kolies.
Výsledkom je čo?
Najrýchlejší čas 7:25:41na okruhu Nurburgring. Týmto časom toto auto prekoná všetky autá so štyrmi dverami, čo kedysi na tento okruh stúpli.

závody
 
Testy YouTube ukážu auto v plnej kráse, ktorá okrem najvyššej motorizácie má prakticky každú doplnkovú výbavu. A čo jej cena? Začína sa na úrovni 142 tisíc. U tohto verzie auta a končí na cenovke 212 550 eur.
 
Kombinovaná spotreba paliva ale pri pokojnej jazde vyzerá takto: 11,3 l / 100 km. Kombinované emisie: 257 g / km.
 
Jazda siaha na úrovni motoristického športu, pri výbušných šprintoch dáva maximálny komfort. Štvordverový Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC + predstavuje špičku modelového radu. Dynamické držiaky AMG garantujú najbezpečnejšie možné spojenie silného motora 470 kW (639 k) s karosériou v akejkoľvek situácii pri manévroch. Uzamykací diferenciál AMG ovláda softvér, ktorý umožňuje (vďaka športovému režimu jazdy) vylepšené zrýchlenie z rohov.
Nielenže strieľa z 0 na 100 km / h za 3,2 sekundy, ale vďaka doplnkovému režimu RACE drive aj Drift Mode umožňuje športové jazdné manévre a dosiahne 315 km/h.

mercedes
 
Pozoruhodná predná časť vinikne v  dizajne a s ozdobným prvkom je jasné, keď sa naň znova pozeráte viete, že toto je Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé.
 
Interiér je minimálne tak vypracované ako vonkajšie detaily. Jednoducho športovo elegantný.
 
Nadstavbou je AMG DYNAMICS, ktorá rozlišuje jednotlivé úrovne schopností vodiča „Basic“, „Advanced“, „Pro“ a „Master“ a k jednotlivým jazdným režimom priraďuje nastavenia motora, prevodovky, prerozdeľovania sily medzi nápravy a zásahy ESP.
 Jazdný režim RACE v spojení s úrovňou „Master“ dáva nekompromisnú jazdu „na chuligána“. Najjemnejším režimom je „Klzko“ v spojení s úrovňou „Basic“.
 
Bez ohľadu, ako je nastavený režim a úroveň, môžete zvoliť manuálne radenie pádlami pod volantom, ale aj režim klapkového výfuku, teda úroveň hrmenia.
 
 
 Jazdecké schopností vodiča monitoruje a pomáha ich zlepšovať doplnková funkcia “AMG TRACK PACE”. Telemetria vyhodnocuje 80 rôznych dynamicky relevantných dát ako: pozdĺžne a priečne zrýchlenie, uhol natočenia volantu, uhol šmyku, zrýchlenie na 100 km/h alebo na štvrť míle. Technických lahôdok je toľko, že ani dlhoroční majitelia sa nebudú s autom nudiť.
 
Prístrojový panel je sériovo pridaný dvomi 12,3 palcovými displejmi, k dispozícii je aj multifunkčný AMG Performance volant.
 Batožinový priestor ponúka až 395 litrov základného objemu, ďalších 60 litrov je pod jeho podlahou a po sklopení zadných operadiel sa zvyšuje na 1324 litrov.
 
Pre tých, ktorí môžu dovoliť toto auto, dostanú to najlepšie.